Partnerské webové stránky

 

 

 

 


KONTAKTY

RELAX MARTIN
Priekopa, Centrum, Záturčie
tel: Petra Revayová - konateľ: 0915 639 969
napíšte nám
TEŠÍME SA NA VÁS!

AKCIE !!!

arr3LIPOSUKCIA BEZ SKALPELANajnižšie ceny v Martine a okolí!!! MIMORIADNA AKCIA!!! Pri zakúpení vstupu na liposukciu bez... arr3Ako jediný v Martine a okolí ponúkame celotelový kolagén bez UV žiarenia!prvý VSTUP máte ZADARMO, volajte 0915 639 969!!! Účinky kolagénu: - vysoko účinný proti...

ANKETA

Ako ste spokojní s našimi službami?

Som nadmieru spokojný/á Som nadmieru spokojný/á 46% Veľmi som spokojný/á Veľmi som spokojný/á 31% Som spokojný/á Som spokojný/á 16% Nie som moc spokojný Nie som moc spokojný 7%

» Čo s kilami po pôrode?

Čo s kilami po pôrode?

Či chceme alebo nie, tehotenstvo sa bez nárastu hmotnosti neobíde.

A kým počas tých krásnych deviatich mesiacov očakávania si z pribúdajúcich kíl veľa nerobíme, po pôrode už väčšina mamičiek rieši, ako sa zbaviť tých nadbytočných tukových zásob na svojom tele.

Ako sa teda po pôrode dostať znova do formy?

Diéty radšej nie!

Možno vás ako prvé riešenie napadne nejaká tá diéta. No po pôrode, obzvlášť ak svoje bábätko dojčíte, to nie je vôbec vhodné a dokonca za to môžete zaplatiť aj stratou mlieka, anémiou a inými ťažkosťami.

Radšej sa snažte jesť zdravé potraviny v primeraných množstvách. Čo to však primerané množstvo potravy vlastne je? Nedá sa to presne stanoviť, ale vaše telo vám to povie samo. Preto počúvajte signály svojho tela a snažte sa jesť, keď ste hladná.

Dostatok čerstvých potravín, teda ovocia a zeleniny, by malo byť samozrejmosťou. Ak dojčíte, vyhýbajte sa alergizujúcim a nafukujúcim druhom ovocia a zeleniny a zaraďte do jedálnička skôr dusenú zeleninu.

K zdravej strave nepatria vysmážané a príliš mastné jedlá, údeniny, priveľmi „chemické“ potraviny alebo fast-food. Sladkostiam je tiež lepšie sa vyhýbať.

Pite!

Aby ste sa zbavili nadbytočných kíl po pôrode, nesmiete zabúdať ani na pitný režim. Niekedy dokonca pocit smädu „vyzerá“ ako pocit hladu a tak vlastne namiesto toho, aby sme sa len napili, niečo zjeme. Aj takto pribúdajú nechcené kilogramy. Dbajte preto na pravidelný prísun tekutín. Zrejme nepovieme nič nové, ak vám poradíme vyberať si radšej čistú vodu prípadne vhodné minerálne vody a nesladené čaje. Opäť pozor, ak dojčíte – v tom prípade sa vyhýbajte bublinkovým vodám a pozor tiež na niektoré bylinkové čaje (uprednostnite čaje určené pre dojčiace mamičky).

Hýbte sa!

Opäť nič nové pod slnkom.Pohyb je však skutočne dôležitý pre získanie zdravého štíhleho tela.Po pôrode asi máloktorá mamička má čas alebo chuť pravidelne cvičiť a dojčiace mamičky by mali byť pri výbere pohybových aktivít tiež opatrné. Pohybová aktivita, ktorú však môžu vykonávať všetky mamičky, sú pravidelné prechádzky. Chodievajte s bábätkom von, prechádzajte sa a uvidíte, že spolu s rozumným stravovaním sa vaše kilogramy budú „roztápať“. Ak máte čas a chuť, môžete si vybrať aj nejaké to cvičenie, no vždy počúvajte signály svojho tela a príliš sa nenamáhajte.

Keď je bábätko väčšie, môžete sa prihlásiť aj na nejaký kurz cvičenia s deťmi.

Začínať však treba opatrne a radšej počkajte aspoň do ukončeného šestonedelia. Počas šestonedelia a tiež po cisárskom reze možno robiť opatrne špeciálne cvičenia, ktoré vám odporučia v pôrodnici.

Preč so stresom!

Stres zrejme neobíde žiadnu čerstvú mamičku po pôrode. Kým sa naše hormóny po pôrode ustália, prežívame rôzne výkyvy nálad a nie sme vždy v pohode. V strese potom aj mnohé mamičky viac jedia, pretože ich to upokojuje. Toto je ale práve cesta k priberaniu.

Preto sa usilujte, kedykoľvek je to možné, oddychovať a relaxovať. Ak ste unavená a máte možnosť, pospite si s dieťatkom, alebo sa nehanbite požiadať o pomoc manžela či starých rodičov, ak ste napríklad mali ťažkú noc a potrebujete si chvíľku cez deň odpočinúť.

Oddýchnutej a uvoľnenej mamičke sa iste ľahšie chudne, ako vystresovanej a vyčerpanej mamine.

Dojčenie

Niektoré mamičky nedajú dopustiť na dojčenie ako na najjednoduchší spôsob chudnutia po pôrode.

Mária hovorí: „Mám za sebou dve tehotenstvá a počas každého som pribrala 15 kilogramov.

Aké bolo však moje prekvapenie, keď som v oboch prípadoch po pôrode schudla v priebehu pár mesiacov na svoju pôvodnú váhu prakticky bez akejkoľvek námahy. Neskôr som zistila, že za stratu mojich nadbytočných kilogramov mohlo dojčenie, čo mi potvrdili aj skúsenosti iných mamičiek. Takže odporúčam dojčenie ako najlepšiu „diétu“ po pôrode!“

Verte si!

Ak si budete neustále hovoriť, že ste mamičkou a na tom, ako vyzeráte, nezáleží, klamete samú seba. Každá žena, aj mamička, sa chce páčiť a najmä cítiť sa dobre vo svojom vlastnom tele. Neklamte seba samu a sľúbte si, že sa budete snažiť dostať do formy. Kvôli nikomu inému, len kvôli sebe. Pretože za to stojíte a máte to vo svojich rukách. Len vy môžete zmeniť svoju postavu. A ono sa to dá, len treba chcieť a niečo pre to urobiť.

AK BUDETE CHCIEŤ RADI VÁM PODÁME POMOCNÚ RUKU!

Navštívte nás!

Solárium R+R, s.r.o.

- lymfodrenáž

- vibračná podložka

- bezbolestná liposukcia - kavitácia

- celotelová kolagénová fototerapia

....a buďte späť vo vlastnej koži!.....

OTM3YzQ2Y